Wpisy otagowane „sanatorium”

  • piątek, 24 maja 2013
    • NORDIC WALKING, SPALANIE KALORII, TRENING. INDEKS GLIKEMICZNY MM. NADCIŚNIENIE, SÓL W DIECIE, ZAWAŁ. DIETETYK. WEGETARIANIZM.

      ________________________________________________________________________________________________

      CUKRZYCA  TYPU  2. MOŻNA  JĄ  POKONAĆ. ♥♥♥♥♥

       

      BH.304.

      MOTTO: CUKRZYCA  TYPU  2, A  STABILNY  POZIOM  CUKRU  PRZEZ  24H. *****

       

      PRZY  CUKRZYCY  WAŻNYM  JEST,  ABY  DOSTOSOWAĆ  ODŻYWIANIE  DO  TABEL  Z  TZW.  NISKIMI  WĘGLOWODANAMI:

      Są to węglowodany, które po spożyciu podnoszą poziom cukru we krwi maksymalnie do 26% wzrostu, czyli nie nadwyrężają trzustki. Jemy niskotłuszczowo, 0% negatywnych toksyn, energetyczne węglowodany wyłącznie nie przekraczające po spożyciu dozwolonej granicy; czyli 26% wzrostu. Pokarmy o właściwym doborze białek, oraz co niezmiernie istotne, nie zawierające toksyn spowalniających i zatruwających nasze organizmy.

       

      CHORUJĄC  NA  CUKRZYCĘ  POWINNIŚMY  ZATEM,  REALIZOWAĆ  DIETĘ:

      Wg tzw. NISKICH  WĘGLOWODANÓW  TJ. DO  26%  WZROSTU, i nie chodzi bynajmniej o ilość czy o to, że są cukry proste lub złożone. Chodzi o to, aby klasyfikować węglowodany wg wzrostu poziomu cukru jaki powodują we krwi po spożyciu. Nie uwzględniają tego wymienniki ww węglowodanowe, które pokazują wyłącznie ilości węglowodanów jako ilości, a nie uwzględniają jakości.

       

      TABELE;  DOZWOLONE  ORAZ  ZAKAZANE  DOPEŁNIAJĄ  WŁAŚCIWEJ  IDENTYFIKACJI  PRAWD  PRZYRODNICZYCH:

      Dostosowanie się do tabel zalecane i dozwolone pozwala w 2-3 dni ustabilizować poziom cukru we krwi i nie jest to trudne. (Max. 30 dni). 

       

      PAMIĘTAJMY,  ŻE  POZIOM  CUKRU  WE  KRWI  NIE  PODNOSI  ANI  POWIETRZE,  ANI  WODA  MINERALNA,  LECZ  ZJADANE  WĘGLOWODANY:

      Taki sposób odżywiania jest skuteczny i warto go zastosować od zaraz. Ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego. 

       

      WAŻNE.

      GLUKOZA  NATURALNA;  TO  RYŻ,  WSZYSTKIE  KASZE,  OWOCE,  WARZYWA:

      Logika myślenia, postęp i spokój. Także wypowiadanie słów, które mają merytoryczną wartość. Wskazane są produkty zalecane i dozwolone wg tzw. INDEKSU  ŻYWIENIOWEGO  TJ. IŻ  PRODUKTU. *****

       

      GLUKOZA  NIENATURALNA;  TO  MĄKA  I  CUKIER:

      Irracjonalne zachowania, częsta zmiana nastroju, nerwowość. Również wypowiadanie słów, które nic nie znaczą. Jako tzw. WYSOKIE  WĘGLOWODANY  TJ. OD  26.01%  WZROSTU, wykluczamy ponieważ niezdrowe dla człowieka.

       

      KOD  7  TJ.  BIAŁKA,  TŁUSZCZE,  WĘGLOWODANY,  WITAMINY,  SKŁADNIKI  MINERALNE,  BŁONNIK,  WODA:

      Wymienione substancje są niezbędne do tego, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, komórki odpowiednio się tworzyły i regenerowały, w przeciwnym bowiem razie nowo powstające, są coraz gorszej jakości, w wyniku czego dochodzi najpierw do dolegliwości, następnie do rozlicznych chorób, szybkiej starości, aż w końcu do przedwczesnej śmierci. Długość życia komórek jest zróżnicowana np. leukocyty (białe krwinki) żyją około 10 dni, niektóre kubki smakowe na języku tylko kilka godzin, komórki mięśni kilka miesięcy, a komórki kości żyją aż 7-8 lat. W naszym organizmie następuje ciągły proces odnawiania się, czyli odbudowy. Aby mógł on przebiegać racjonalnie, musi być dostarczony materiał do budowy tychże komórek. Materiałem są oczywiście związki pokarmowe i składniki odżywcze, pozyskiwane przez nasz organizm wraz ze zjadanym pożywieniem.

       

      CHLEB  TYPU  KR-IRL,  JEST  W  CHWILI  OBECNEJ  NAJBARDZIEJ  WARTOŚCIOWYM  PRODUKTEM  ŻYWIENIOWYM  DLA  CZŁOWIEKA  NA  PLANECIE  ZIEMIA:

      80% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 26% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego.

       

      W  ODŻYWIANIU  PODSTAWOWYM  ZAŁOŻENIEM  JEST  TO  CO  JEMY,  A  NIE  O  KTÓREJ  GODZINIE  I  W  JAKICH  PORCJACH:

      Organizm zakodowany jest genetycznie tak, aby oddziaływać na spożyty produkt żywnościowy adekwatnie co do składu tego produktu i wobec którego poszczególne narządy organizmu wykonują; zaprogramowane ewolucyjnym życiem na Ziemi reakcje (wyuczone przez miliony lat). Nieistotnym czynnikiem jest godzina, a pomniejszym ilość spożywanego pokarmu: liczy się zawsze skład pierwiastkowy „produktu” zjedzonego przez człowieka. Wszystkie czynniki inne niż skład mają znaczenia drugorzędne i można je nawet wstępnie pominąć. P. S. Pora spożywania posiłków nie jest istotna, a ich objętość powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb organizmu.

       

      KONKLUZJA  FINALNA:

      Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB  TYPU  KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk / 24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

       

      R E F L E K S J A:

      INDEKS  ŻYWIENIOWY, a; INDEKS  GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

       

      ZOBACZ  TAKŻE; CUKRZYCA  TYPU  2, WG: IRL KRAKÓW.

      Książka, pt. PORADNIK  ŻYWIENIOWY  CZŁOWIEKA  W  XXI  WIEKU. *****

      Wydanie (3): zaktualizowane i uzupełnione. 

      Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL.

      ADRES: http://www.instytutirl.com.pl/

       

      BH.304.

      ENGLISH  VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

       

      Biologia, medycyna.

      

      ________________________________________________________________________________________________

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Autor(ka):
      wandasuchan
      Czas publikacji:
      piątek, 24 maja 2013 17:08